Blog Image

CRM Online

Günümüzün ticari rekabet koşulları firma ve şirketleri hep bir adım önde olmaya zorluyor. Bu nedenle şirketlerin kullanabileceği her türlü yöntemi ticaret stratejileri arasında görebiliyoruz. crm online sistemi olarak adlandırılan bir sistematikte bu algoritma içerisinde yer alıyor ve şirketin çok daha dinamik şekilde hareket etmesine olanak sağlıyor. İzin verirseniz konumuzun detaylarına geçmeden önce firmamız tarafından özel şekilde tasarlanmış bu üstün programı satın alabileceğinizi hemen belirtelim. Kısa hatırlatmamızın ardından crm online sisteminin sağladığı avantajları aktarmaya kaldığımız yerden devam edelim. Programınız önceliği müşteri ilişkilerine disiplin getirmek ve firmanın müşterilerinin memnuniyetini sağlamaya yönelik adımları atmasına olanak sağlamasıdır.

 

Online Crm Programı Müşterinin Nabzını Tutuyor

Elbette müşterilerle kurulacak sağlıklı diyalogun öncelikli getirisi kazanç olacaktır. Dolayısıyla online CRM programı benzeri programlar kullanarak hızlı ve etkili çözümler üretmenin avantajlarından mutlaka yararlanmak gerekecektir. Örnek olarak müşterilerinize yeni bir ürün veya hizmetinizin tanıtılması amacıyla SMS veya E-posta yoluyla bilgilendirme mesajları gönderilmesi gibi otomatik yapılan işlemler gösterilebilir. İsterseniz diğer detaylara geçmeden önce CRM nedir ve neyi ifade ediyor kısaca yanıtlayalım. İngilizce “Customer Relationship Management” kelimelerinin kısaltması olan CRM’nin Türkçe karşılığı müşteri ilişkileri yönetimidir. Dilerseniz programın üstün özelliklerinin daha iyi algılanabilmesi adına maddeler halinde bir sıralama yapalım;

  • Müşterilere gönderilen mesaj yönetimi (yeni ürünler- yeni hizmetler-duyurular-teklifler vs).
  • Müşterilerden geri dönen mesajlar (istek- öneri-şikâyet) program üzerinden takip edilmesi.
  • Alınan geri dönüşler ile ilgili firmanın gerçekleştirmiş olduğu çalışmalar (varsa şikâyet edilen konunun gereğini yapılıp yapılmadığı-gelen önerilerin değerlendirmeleri- müşteri isteklerinin yerine getirilmesinde hangi aşamada olunduğu vb).
  • Ürün ve Stok bilgileri.
  • Cari takip.
  • Satış performansı takibi.
  • Raporlama ve grafiklerle gerçekleştirilen analizler.
  • Sonradan ihtiyaç duyulan modüllerin ilave edilebilmesi (teknik servis programı- teklif programı gibi).
  • Satış ve pazarlama departman bilgileri.
  • IOS ve Android tabanlı yazılım sayesinde istenilen her yerden veri girişi (personel raporları -yapılan işlemlerin işlemlere ait raporlar).

Gibi daha pek çok üstün özelliğin bir arada bulunduğu CRM online sistemi ile çağdaş bir anlayışla ticari faaliyetlerinize yön vermeniz mümkündür. Lütfen programımız ile ilgili olarak bilmek istediklerinizi kuruluşumuza iletiniz. Yetkililerimiz sizleri çok daha kapsamlı bilgi aktarmak üzere memnuniyetle yanıtlayacaktır.